قرآن می خوانم

حالا اینجا چندتا از معجزات قرآن را گذاشتیم ولی من معنای معجزه را از دانشمندان اروپایی حس نمی کنم .من معنای معجزه را از خواندن و تفکر در آن می فهمم.....................قرآن میخوانم.......برای ماهم دعا کنید

بسم الله الرحمن الرحیم

"اللهم صل علی محمد و آل محمد" 

امروز که دارم این پست را می گذارم 4 سال از تاسیس این وبلاگ می گذرد.حال 4 سال پیش از حال امروزم  بسیار عرفانی تر و خدایی تر بوده. چرا که در 4سال پیش در مورد قرآن تحقیق می کردم وامروز........ 

خیلی خدا لطف کرد و یه جوری اومدم طرف این وبلاگ که خودم هم نفهمیدم.....  

و وقتی که به این وبلاگ آمدم دیدم دوستان زیادی لطف کردند ونظر دادند .....که همینجا از همشون تشکر می کنم. 

حالا از تاسیس این وبلاگ بگم: یک روز در سن 15 سالگی داشتم سریال کلید اسرار را نگاه می کردم که  در آن قسمت. یک مرد که به شدت خدا گریز بود وخدا را قبول نداشت به هم اتاقی اش که مردی خداپرست و خدادوست بود می گفت:"خدایی وجود ندارد" و یکشب در خواب فردی به خواب او آمد و می گفت:"انبیا30"......... 

و او به دوستش این مسئله را گفت و دوستش که با قرآن انس گرفته بود گفت:" ما سوره ای داریم به نام "انبیا" شاید اشاره به آیه 30 سوره انبیا شده!!"   وبا هم به آیه 30 سوره انبیا مراجعه کردند.جالب بود که نوشته بود:{متن فقط برای اعضای انس گرفته با خدا در قرآن نوشته شده .خودتان به قرآن مراجعه کنید}